Kategorie:HelpDesk
HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.
Základní informace
HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, HJ a KL, studentská služba HELPS, systém RT a informační server support.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:
- řešení nejčastějších požadavků na operátorských pracovištích
- příjem hlášení závad s prostředím Orion, žádost o pomoc (formulář systému RT)
- příjem hlášení závad s IS STAG (formulář systému RT)
- tiskové služby pro studenty i zaměstnance
- změna hesel pro prostředí Orion
Jak HelpDesk kontaktovat?
Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku.
- e-mailem:
- Pokud je to možné, preferovaným způsobem komunikace se službou pomoci uživatelům je elektronická pošta. Adresa je:
- Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.
- osobně:
- Primární sídlo je v objektu IC (Informační centrum) v areálu Bory, místnost UI205. V budově HJ naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti HJ306, v budově KL v místnosti KL204b. (Provozní doba jednotlivých pracovišť viz stránka pracoviště HelpDesku. Není-li operátor přitomen, potom vyčkejte - zřejmě kontroluje učebny nebo řeší nějaký drobný problém.)
- telefonicky:
- Budete-li raději telefonovat, připravte si označení učebny, (místnosti ZČU) odkud voláte, své uživatelské jméno a označení počítače (operačního systému nebo programu) na kterém pracujete.
Telefonní číslo na HelpDesk CIV je 377 638 888, v rámci ZČU stačí volat klapku 8888. Nemůžete-li se dovolat, zkuste to za chvíli znovu. K normálním povinnostem operátora patří i kontrola učeben CIV.
Další zdroje informací
Nejprve se vždy podívejte do uživatelské dokumentace. Ta se může nalézat na více místech, obvykle je k dispozici v rámci používaného systému/programu, na webu výrobce software, na http://support.zcu.cz/ nebo https://sluzby.civ.zcu.cz/.
Pomoc a radu v elektronické formě lze také hledat v archivu RT. Za účelem získávání důležitých aktuálních informací o zdrojích a službách počítačové sítě je vhodné
- zapsat se do elektronické konference WEBNET
- podívat se do on-line manuálů
- číst sborníky CIV
- navštěvovat semináře CIV a odborné semináře LPS
- aktivně sledovat sekci novinek na úvodní stránce http://support.zcu.cz/
- sledovat informace CIV v Univerzitních novinách
Stránky v kategorii „HelpDesk“
Zobrazuje se 29 stránek z celkového počtu 29 stránek v této kategorii.
E
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů