Kategorie:HelpDesk
HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.
Základní informace
HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, JJ a CD, studentská služba HELPS, systém RT a informační server helpdesk.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:
- řešení nejčastějších požadavků na operátorských pracovištích
- tiskové služby pro studenty i zaměstnance
- změna hesel pro prostředí Orion
- další zdroje informací
Jak HelpDesk kontaktovat?
Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.
Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.
Komix pro tento měsíc

E-mail, telefon a adresa
- helpdesk@zcu.cz
- +420 377 63 8888
- Západočeská univerzita v Plzni - CIV
- Univerzitní 20
- 306 14, Plzeň
Termíny profylaxí 2023
17. března 2023 – 20. března 202315. srpna 2023 – 20. srpna 2023- 13. října 2023 – 16. října 2023
Provozní doba
- HelpDesk - Bory
- Univerzitní 2746/20, UI205
- Provozní doba:
- 7.00–20.00
Hromadný výdej karet 11.09.-29.9.2023. Místnost UI203, 9:00-16:30. Od 2.10. bude výdej probíhat nadále v místnosti UI203 8:00-15:00. Po 15 hodině pak na HelpDesku Bory.
- HelpDesk - Jungmannova
- Jungmannova 153/1, JJ108
- Provozní doba:
- 8.00–14.00
Uzavřen do 29.9.2023. Od 2.10. bude HelpDesk otevřen.
V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.
Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
+420 377 63 8888.
Stav služeb a hlášení závad
Stránky v kategorii „HelpDesk“
Zobrazuje se 30 stránek z celkového počtu 30 stránek v této kategorii.
E
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Archivace dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů