Kategorie:FAQ
Z HelpDesk
V této kategorii se sdružují stránky s často poptávanou tématikou. FAQ je zkratka pro termín Frequently asked questions, čili dotazy, které se často řeší.
- Kalendář - integrována služba v prostředím nového webmailu.
- Nákup PC a notebooků - návod pro zaměstnance ZČU, jak postupovat při nákupu výpočetní techniky.
- Nefungující heslo pro Orion - hesla mají nastavenou expirační dobu na 6 měsíců (trvanlivost), po které je nutné heslo změnit, aby se váš uživatelský účet nezablokoval.
- Nefungující heslo pro EDUROAM - mobilní zařízení mají hesla nezávislá na hesle pro konto Orion.
- E-mail - informace o vytvoření emailu, přesměrování a třídění pošty, velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.
- Portál ZČU - rozvrh, zkoušky, hodnocení kvality výuky ...
- Připojení mobilních zařízení - pravidla, seznam míst a návody pro připojení do pevné i bezdrátové sítě.
- Download - stažení ovladačů (softwaru).
- Tiskové služby - přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.
- Získání JIS karty - informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku a vyzvednutí karty.
- Zřízení konta - konto Orion potřebujete při přístupu k téměř všem službám a aplikacím.
Časté dotazy podle kategorií
Stránky v kategorii „FAQ“
Zobrazuje se 29 stránek z celkového počtu 29 stránek v této kategorii.
E
- E-spis
- E-spis 1: Založení dokumentů a jejich oběh
- E-spis 2: Úprava objektů
- E-spis/Návody E-spis
- E-spis/Návody E-spis/Elektronické podepisování
- E-spis/Návody E-spis/Oběh dokumentů
- E-spis/Návody E-spis/Prezentace ke školení
- E-spis/Návody E-spis/Spis
- E-spis/Návody E-spis/Uživatelské nastavení
- E-spis/Návody E-spis/Úpravy dokumentů
- Elektronický podpis