Kategorie:FAQ

Z HelpDesk
Verze z 15. 1. 2024, 14:56, kterou vytvořil Jirvit (diskuse | příspěvky) (→‎Časté dotazy podle kategorií)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

V této kategorii se sdružují stránky s často poptávanou tématikou. FAQ je zkratka pro termín Frequently asked questions, čili dotazy, které se často řeší.

  • Kalendář - integrována služba v prostředím nového webmailu.
  • Nákup PC a notebooků - návod pro zaměstnance ZČU, jak postupovat při nákupu výpočetní techniky.
  • Nefungující heslo pro Orion - hesla mají nastavenou expirační dobu na 6 měsíců (trvanlivost), po které je nutné heslo změnit, aby se váš uživatelský účet nezablokoval.
  • Nefungující heslo pro EDUROAM - mobilní zařízení mají hesla nezávislá na hesle pro konto Orion.
  • E-mail - informace o vytvoření emailu, přesměrování a třídění pošty, velikosti přiděleného prostoru(kvóty) a také o nastavení jednotlivých poštovních klientů.
  • Portál ZČU - rozvrh, zkoušky, hodnocení kvality výuky ...
  • Připojení mobilních zařízení - pravidla, seznam míst a návody pro připojení do pevné i bezdrátové sítě.
  • Download - stažení ovladačů (softwaru).
  • Tiskové služby - přehled tiskových služeb pro studenty, zaměstnance i celé útvary ZČU.
  • Získání JIS karty - informace jak o kartu požádat, zaplacení manipulačního poplatku a vyzvednutí karty.
  • Zřízení konta - konto Orion potřebujete při přístupu k téměř všem službám a aplikacím.

Časté dotazy podle kategorií