Hlavní strana

Z HelpDesk
Verze z 11. 9. 2024, 22:27, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (oprava vzhledu formulare)

Hromadný výdej karet 09.09.-27.9.2024:

  • místnost UI203 (Univerzitní 20), 9:00-16:30 (pondělí - pátek),
  • vchod do budovy je přes hlavní vchod Fakulty strojní (Univerzitní 22) nebo přes hlavní vchod do Univerzitní knihovny (Univerzitní 18),
  • podrobnější informace o výdeji karet.

Jak kontaktovat HelpDesk

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
  • Od 9. 9. do 27. 9. probíhá hromadný výdej JIS karet pro první ročníky v UI203 od 9.00 do 16.30.
  • Podejte si včas žádost o JIS kartu na webu http://jis.zcu.cz
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–12.30
(pondělí–čtvrtek)

8.30–12.00
(pátek)
  • otevřeno od 23. 9. 2024
  • změna provozní doby: pondělí 23. 9. 2024 bude z provozních důvodů zavřeno


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete napsat obecné dotazy nebo připomínky k obsahu tohoto webu, nahlásit závady na vašem počítači nebo potíže se softwarem, který je v naší správě. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek na HelpDesku, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz, v další komunikaci pak pokračujte z e-mailu, který jste uvedli ve formuláři.

Tento formulář není vhodný pro žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu nebo nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty. V takovém případě napište prosím přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz .


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy