Hlavní strana

Z HelpDesk

Jak kontaktovat HelpDesk

Hromadný výdej karet 09.09.-27.9.2024. Místnost UI203 ( Univerzitní 20 ), 9:00-16:30 (pondělí - pátek)
POZOR: Vchod do budovy je přes hlavní vchod Fakulty strojní ( Univerzitní 22 ) nebo přes hlavní vchod do univerzitní knihovny ( Univerzitní 18 ). Doporučujeme přečíst si podrobně ZDE

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
  • Od 30. 9. je možnost si JIS kartu vyzvednout v místnosti UI205.
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–14.00
(pondělí–pátek)
4. 11. – 8. 11. 2024
pondělí 8.30–14.00
úterý 8.30–14.00
středa 8.30–14.00
čtvrtek 8.30–14.00
pátek 8.30–14.00


Kontaktní formulář

Přes tento formulář nám můžete napsat obecné dotazy nebo připomínky k obsahu tohoto webu, nahlásit závady na vašem počítači nebo potíže se softwarem, který je v naší správě. Po vyplnění a odeslání formuláře se založí požadavek na HelpDesku, stejně, jako kdybyste problém napsali e-mailem na adresu helpdesk@zcu.cz, v další komunikaci pak pokračujte z e-mailu, který jste uvedli ve formuláři.

Tento formulář není vhodný pro žádost o přístupová oprávnění, žádost o úpravu\nastavení klíčových systémů a agend nebo také nahlášení ztráty jis karty. V takovém případě napište prosím přímo z vašeho univerzitního e-mailu na adresu helpdesk@zcu.cz. K napsání požadavku můžete použít například https://webmail.zcu.cz .


Založení nového požadavku
form protected using Google recaptcha

Po stisku tlačítka bude automaticky vytvořen lístek v systému RT, tímto systémem vám také bude během krátké doby doručena odpověď.

Důležité odkazy