Pracoviště HelpDesku
Z HelpDesk
Pracoviště HelpDesku CIV jsou pro vás centrálním místem, kam se obracíte se svými problémy, a proto řeší záležitosti nejrůznějšího druhu. Níže jsou vyjmenovány pouze nejčastější úkony:
- manipulace s kontem (zapomenutí hesla, mazání profilů)
- tiskové služby (obsluha tiskáren, výdej tisků, příjem plateb za tisky)
- dohled nad dodržováním Pravidel používání sítě WEBnet
- řešení problémů a požadavků všeho druhu (čtěte: nejčastější dotazy)
- obsluha RT fronty operator@service.zcu.cz
- hlášení závad, předávání reklamací a požadavků konkrétním administrátorům
- odemykání a zamykání počítačových učeben CIV
Kde nás najdete?
- Primární sídlo HelpDesku CIV je v budově Informačního centra (Univerzitní 20, Plzeň), místnost UI205. Budova UI stojí na pravém konci (při pohledu od zastávky MHD) hlavního bloku budov kampusu. Zde se v pracovní době řeší všechny problémy uživatelů.
- V budově HJ (Husova 11, Plzeň) naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti HJ306. Zde se ve večerních hodinách řeší omezený okruh problémů, nelze například skládat zálohy na tisky.
- V budově KL (Klatovská 51, Plzeň) naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti KL204b. Zde se ve večerních hodinách řeší omezený okruh problémů, nejde například skládat zálohy na tisky.
- V Chebu naleznete detašované pracoviště HelpDesku CIV v budově knihovny FEK, místnost CD250. Toto pracoviště vyřizuje pouze záležitosti týkající se založení konta a změny hesel.
Provozní doba
- Hlavní pracoviště HelpDesku (UI205) je v pracovní dny otevřeno v čase 7:00h - 21:00h.
- Pracoviště HJ305 je v pracovní dny otevřeno v časech 7:30h - 15:00h a v 17:00h - 21:00h. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk.
- Pracoviště KL204b je v pracovní dny otevřeno v časech 7:30h - 15:30h a v 18:00h - 20:00h. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk.
O prázdninách je provozní doba omezena. Prosím vezměte na vědomí, že během provozní doby se operátor může krátkodobě vzdálit, například na kotrolu učeben.
Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.