Semináře CIV
Z HelpDesk
CIV pořádá pro uživatele pravidelné odborné semináře. Každý seminář se věnuje jednomu tématu nebo službě. V úvodní části je uvedena prezentace k tématu, po ní následují praktické ukázky použití a diskuze. V rámci diskuze nebo po ní je dostatek časového prostoru pro řešení konkrétních uživatelských problémů. Semináře se obvykle zúčastňují ostatní techničtí pracovníci CIV, proto je možné řešit i související problémy dalších služeb.
Semináře se konají přibližně jednou měsíčně, obvykle ve středu odpoledne, v zasedací místnosti CIV, UI127, v univerzitním areálu Bory. Délka semináře je 1-2 hodiny.
Máte-li konkrétní dotazy k plánovaným akcím nebo nové náměty na semináře, pošlete nám je emailem nebo na obvyklá kontaktní místa HelpDesku.
SOGo - nový univerzitní webmail s kalendářem
středa 24.2.2010 14:00 UI127 Přednášející: Miloš Wimmer
- nový webmail integrovaný s novou službou kalendáře
- popis koncepce a řešení
- popis funkcí a možností
- napojení na rozvrh IS/STAG
- způsoby přístupu ke kalendářovému serveru (web, desktop, PDA)
VOIP na ZČU
středa 24.3.2010 14:00 UI127 Přednášející: Michal Petrovič
Připravujeme
- Petr Hanousek: RT systém a uživatelská podpora
- Oldřich Balák: Orion a tiskové služby
Proběhlé akce
- OBD – osobní bibliografická databáze, 17.2.2010: publikace.zcu.cz, prezentace: OBD,knihovna.
- Úložiště dokumentů na ZČU, 3.2.2010: doc.zcu.cz, prezentace.
- Podpora notebooků, 13.1.10: prezentace.
- Bezpečnost v síti, 2.12.09: pozvánka, prezentace, videozáznam.
- Nový web ZČU, seminář 18.11.09: prezentace
- IT novinky na ZČU - Pravidelný seminář CIV 2009
- IT novinky na ZČU - Pravidelný seminář CIV 2008