Reklamní systém
Základní pojmy
- vystavovatel (za ZČU pověřená osoba správou obsahu)
- vystavující - zadavatel reklamního sdělení
- reklamní sdělení – grafika/obrázek, který je předmětem vystavení
Popis služby
Zobrazování reklamního sdělení se provádí zejména na kioscích typu Standard a Televize v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu. Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také Další možnosti zveřejnění)].
Ke zobrazení může dojít i na jiných systémech, které čerpají data ze stejného datového úložiště.
Aktuální reklamní sdělení zadaná v systému je možné ověřit na: letiste.zcu.cz
Základní pravidla pro zveřejnění sdělení
- O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz #Předání reklamního sdělení),
- za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
- zveřejnění je bezplatné a je nenárokovatelné,
- reklamní sdělení má mít jasný obsah (pozvánka, oznámení apod.), daný termín konání, případně odkaz na další dostupné informace (link, QR kód apod.),
- vystavovatel si vyhrazuje právo na posouzení obsahu reklamního sdělení a možnost odmítnout vystavení reklamního sdělení bez udání důvodu,
- o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.
Důvodem odmítnutí může být obsah:
- nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
- propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
- komerčního charakteru (produktové a firemní reklamy aj.),
- obecného obsahu (povinná publicita).
- U akcí, které nejsou pořádány ZČU (nebo její součástí) a u které není smluvně upravena spolupráce jiným způsobem, je vyžadováno zřetelné uvedení loga ZČU (nebo její součásti) jako partnera při propagaci pořádané akce.
Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění
- Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
- Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
- Maximální doba zveřejnění je 30 dní.
Technická specifikace reklamního sdělení
- graficky zpracovaná data (obrázek),
- rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
- datový formát: JPG, PNG, GIF.
Poznámky:
- V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
- Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
- Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.
Předání reklamního sdělení
Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz). Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení.
Ve zprávě uveďte:
- stručný popis akce (výstava, přednáška…),
- termín do kdy je požadováno zveřejnění,
- lokaci zobrazení (celá ZČU, Cheb, Plzeň, trojúhelník Bory, budovy v centru Plzně)
Poznámky:
- Ke zveřejnění dojde zpravidla 2-3 dny po zaslání.
- Systém neumí nastavit začátek zobrazování, ale pouze konec.
- V případě neuvedení požadovaných informací bude nastaveno zobrazení na celou ZČU do termínu akce uvedené v reklamním sdělení nebo po dobu 14 dní od data zveřejnění.
Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)
- Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt: J. Pokorný
- Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt: T. Svášková
Víte o dalších místech a systémech zobrazení reklamních sdělení na ZČU?
Dejte nám vědět na reklamy@service.zcu.cz