Google Drive/Nastavení synchronizace na disk v systému Windows
Z HelpDesk
Nastavení synchronizace na disk v systému Windows
- Na stanici musí být alespoň Windows 7 SP1 a Internet Explorer verze 9 a vyšší (funkčnost máme otestovánu v systémech s IE 10 a IE 11). Pokud váš systém splňuje prerekvizity pokračujte následujícím návodem:
- Spusťte Internet Explorer a otevřete Možnosti internetu.
- Přejděte na záložku Zabezpčení a zvolte zónu Důvěryhodné weby.
- Stiskněte tlačítko Weby, přidejte adresu https://*.zcu.cz.
- Dále změňte úroveň zabezpečení této zony z původní Střední na Středně-nízkou. (Pokud by přihlášení v dalších krocích stále nefungovalo, tak snižte úroveň na Nízkou.)
- Vše potvrďte OK nebo Použít.
- Spusťte aplikaci Google Drive, pokud již běží, tak ji nejprve úplně vyplněte, aby nezůstala ani v trayi a znovu ji zapněte. To je důležité, aby se aplikace spustila se správným oprávnění, které jsme nastavili v předchozích krocích.
- Do přihlašovacího formuláře zadejte <orion-login>@gapps.zcu.cz, heslo nevyplňujte a potvrďte tlačítkem Přihlásit se.
- Budete přesměrování na WebAuth, kde se přihlášte svým orion jménem a heslem.
- Dokončete průvodce nastavením Google Drive. Synchronizace ihned začne stahovat data na disk.
- Opět se vraťte do IE na Možnosti internetu a vraťte nastavení úrovně zabezpečení zpět na Střední. Nyní už by to nemělo mít vliv, když je aplikace autentizovaná. Pokud byste však se z aplikace odhlásil a chtěl se znovu přihlásit, musíte zopakovat celý proces znovu.