IT kurzy
Z HelpDesk
V rámci vzdělávacích projektů UCV připravili pracovníci CIV sadu elektronických vzdělávacích kurzů z oblasti používání výpočetní techniky a informačních systémů ZČU. Každý kurz trvá přibližně dva týdny. Zahájení a ukončení kurzu je prezenční, vlastní kurz probíhá elektronicky.
V případě zájmu o účast se přihlašte na adrese kurzy@ucv.zcu.cz. Kurzy jsou určeny především pro zaměstnance ZČU. Aktuální přehled kurzů je uveden níže:
Úvod do IT ZČU pro zaměstnance ZČU
Kurz seznamuje a prohlubuje základní znalosti v používání informačních systémů a služeb dostupných na ZČU. Kurz je určen pro nové zaměstnance pro získání orientace v IT ZČU a pro ty, kteří si chtějí aktualizovat znalosti o systémech a službách nasazených v poslední době. Přibližný obsah kurzu:
- JIS karta (zřízení, účel)
- JUK (Jednotné univerzitní konto)
- Orion konto (zřízení, využití, jednotné přihlašování, zásady používání)
- Elektronická pošta a kalendář
- přístup k WiFi síti (eduroam)
- veřejné počítačové učebny
- tiskové služby a kopírování
- uživatelská podpora IT (web support.zcu.cz)
- HelpDesk CIV (způsob komunikace, kontakty na HelpDesk, RT systém)
- WEB ZČU (struktura)
- Portál ZČU (struktura, použití aplikací)
- portálová stránka "Já", základní informace, použití samoobslužných aplikací pro správu Orion konta a ostatních služeb
- Courseware
- IS/STAG
- Inis, Magion, Magionweb (rozlišení účelu, přístup k aplikacím)
- Ostatní služby (přehled ostatních aplikací a služeb, pravidla přístupu)
- Hosté univerzity a přístup ke službám (Host konto, Host karta a podobně)
- lokální správce IT (význam funkce, kontakt)
- základy bezpečného chování na síti ZČU (krátký výtah z bezpečnostní problematiky)
Aktuální běh kurzu: 19.10. - 2.11.2011 Zahajovací tutoriál: 19.10. 15:00 UI104 Ukončení kurzu: 2.11. 14:00 UI104