HelpDesk:Jednorázové velké akce (MLJŠ, ...)
Z HelpDesk
Tato stránka je provozní dokumentací o tom, co se má vždy zařídit před nějakou velkou akcí.
MLJŠ
Většinou pošlou nějaký dopis s tím, co je potřeba zařídit. Hlavně je nutné dohlédnout na souběh akcí a předání si hesel a psát si hodiny práce pro pozdější fakturaci.
- Předělání kiosků na Borech na Windowsí, které nejsou za FW a mají plný přístup všude, narozdíl od těch Linuxových.
- Obnovit konto summer s nějakým heslem. Heslo si předtím dohodnout s organizátory MLJŠ.
- Kontu summer zařídit i přístup na eduroam.
- Poskytnutí (a zapojení) několika PC na recepci MLJŠ do UV116 a několika PC do knihovny MLJŠ v UU108. Nutno dotahat kabely a překonfigurovat switche, aby v těch zásuvkách nebyl eduroam.
- Zařídit připojení na koleji M20 (může se měnit?) s jménem a heslem z bodu 2 - musí se dát vědět síťařům předem a potřebují vědět i to jméno a heslo. Síťaři na to mají zvláštní návod.
- Upravit otevírací dobu HelpDesku tak, aby byly učebny v provozu do 18:00.
- Po skončení MLJŠ zablokovat konto summer včetně eduroamu, uklidit PC a říct pro jistotu síťařům, že je konec.
- Nakonec vyfakturovat práci.
Veletrh pracovních příležitostí
Většinou pár dní předem dá vědět SUS, že potřebuje nějakou spolupráci. Bohužel mají systém nastavený tak, že existuje burza stánků a navíc si každý může říct, že chce připojení. Takže většinou není jednoduše síť tam, kde je potřeba.
- Natahat kabely do vstupní haly FST a FEL, aby se daly připojit stánky podle aktuální potřeby. Zrušit eduroam v připojených místech?
- Posílit wifi ve vstupních halách FEL a FST.
- Nakonec vyfakturovat práci.