Expirace garantovaneho konta

Z HelpDesk
Verze z 10. 9. 2014, 14:59, kterou vytvořil Valtri (diskuse | příspěvky) (Informace pro garanty, na základě stránky Expirace_konta)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Pokyny pro garanty, kteří obdrželi zprávu o expiraci někerého garantovaného Orion konta.

Prodloužení platnosti garantovaného konta

Pokud nadále platí důvod pro aktivitu garantovaného konta, postupujte podle následujících pokynů:

  • jedná se o zaměstnance ZČU s pracovní smlouvou nebo studenta - Orion konto bude automaticky obnoveno po zadání nové smlouvy do personální agendy, případně po zadání nového studia do IS/STAG.
  • jedná se o jiný vztah se ZČU (hostovské nebo externí konto):
    • Jako garant můžete platnost konta prodloužit přímo v aplikaci na správu hostovských kont v portálu: https://portal.zcu.cz -> karta "Já" -> "IdM"
    • Případně můžete požádat o prodloužení pracoviště HelpDesk CIV.