HelpDesk:Dálková asistence

Z HelpDesk

Dálková Asistence HelpDesku CIV

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC
  • Uživatel spustí program Dálkové Asistence
  • Po spuštění programu kontaktuje HelpDesk CIV
  • HelpDesk uživateli sdělí která z možností Dálkové Asistence je aktuálně k dispozici
  • Uživatel následně dvouklikem vyšle požadavek zvolené Dálkové asistenci
  • Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
  • Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
  • Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována 128bitovým klíčem