Aktuality:Omezení otevírací doby Helpdesku CIV

Z HelpDesk
Verze z 18. 8. 2023, 16:07, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (zarazeno do archivu)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Vážení uživatelé, od 25.5.2020 se prodlužuje pracovní doba HelpDesku CIV Bory pro osobní návštěvu do 17:00. HelpDesk v Jungmannově ulici je i nadále uzavřen. Jedná se o opatření na dobu neurčitou s ohledem na vývoj situace ohledně koronaviru. Prosíme o využití hlavně elektronické komunikace. Telefon na HelpDesk 377 63 8888 a email helpdesk@zcu.cz.

Dále doporučujeme si nastavit možnost změny hesla po telefonu.

Nemůžete-li se dostavit osobně, můžete využít změnu hesla po telefonu. Tuto službu je potřeba předem povolit a zadat svoje telefonní číslo na příslušné stránce Portálu ZČU. Vřele doporučujeme tak učinit co nejdříve. Změna hesla po telefonu probíhá následovně:

  • Připravte si svoji JIS kartu a rodné číslo.
  • V pracovní době zavolejte na HelpDesk: +420 377 63 8888.
  • Operátor vám zavolá zpět na předem zadané číslo.
  • Operátor ověří vaši totožnost dotazem na vybraná čísla z vašeho RČ a ID JIS karty.
  • Operátor vám sdělí dočasné heslo, vy se jeho pomocí přihlásíte a nastavíte si nové heslo (přes web https://heslo.zcu.cz).