E-spis

Z HelpDesk

Spisová služba slouží k evidenci, archivaci a skartaci doručených, i vlastních dokumentů.

Ověření se provádí přes konto Orion.

AKTUALITY

  • Evidence vlastních dokumentů pouze elektronicky: Podle Vyhlášky č. 259/2012 Sb. § 16 odst. 3. lze vytvářet vlastní dokumenty pouze v elektronické podobě ve formě PDF/A-3, ledaže povaha dokumentu takové vyhotovení vylučuje.
  • Výběr šablony profilu dokumentu: Nově jsme do E-spis přidali možnost výběru ze šablony profilu dokumentu. Tato šablona při zakládání dokumentu umožní automaticky doplnit předdefinovaný text (např. název dokumentu, poznámky, klíčová slova, typ a VS). Vzor šablony je dostupný v testovací verzi E-spisu, kde si můžete vyzkoušet její použití u vlastního dokumentu. Novou šablonu mohou vytvořit administrátoři E-spis na Vaši žádost. Více inforamcí zde: E-spis: Úpravy dokumentů

NÁVODY E-SPIS

Návody pro uživatele spisové služby jsou ZDE.

Pro lepší přehlednost jsou rozděleny do několika tématických okruhů:

PŘÍRUČKY

ŠKOLENÍ E-SPIS NA ZČU

Vyhlášeny nové termíny školení na E-spis .

18. 10. 2022 9:00-15:00 E-spis pro začátečníky v UI 202

8. 11. 2022 9:00-12:00 E-spis uzávěrka spisů v UI 202

24. 1. 2022 9:00-12:00 E-spis uzávěrka spisů v UI 202

8. 12. 2022 9:00-15:00 E-spis pro začátečníky v UI 202

13.12. 2022 9:00-12:00 E-spis uzávěrka spisů v UI 202

19. 1. 2023 9:00-15:00 E-spis pro začátečníky v UL 602


Termíny vyhlášených školení, včetně registrace jsou v rámci Moodle [1]

LEGISLATIVA

Informace o platné legislativě týkající se spisové služby naleznete ZDE.