Aktuality:Změna chování RT systému - zrušení vyřešenek

Z HelpDesk
Verze z 27. 9. 2019, 11:04, kterou vytvořil Borik (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Od 1.10.2019 se mění nastavení RT systému, nebude posílat tzv. vyřešenky (automatická zpráva: Dobry den, Vas pozadavek byl uzavren...).

Většina správců píše při uzavírání zprávu žadateli a vyřešenka je pouze další e-mail navíc. A při čistkách starších neaktuálních požadavků zavíraných bez komentáře působí vyřešenka také rušivě, žadatel pak obvykle neví, o co přesně jde a dotazuje se na důvod e-mailu.

Pokud tedy s RT systémem aktivně pracujete, mějte na paměti, že při uzavření požadavku už nebude odcházet automatická zpráva žadateli. Chcete-li žadatele o uzavření tiketu informovat, napište do těla zprávy alespoň jedno slovo (třeba "Hotovo.").

Změna bude platná od 1.10.2019.

U některých front je nastaveno samostatně zasílání žádosti o hodnocení průběhu požadavku, toto nastavení zůstává nadále v platnosti.