Nastavení elektronické pošty
Vážení uživatelé,
chceme vás informovat o změně nastavování vaší univerzitní elektronické pošty. Až dosud jste si nastavovali přesměrování pošty, antispamovou kontrolu, automatickou odpověď v nepřítomnosti a třídění pošty na stránce
https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.
Tato nastavení se nyní přesouvají přímo do prostředí webmailu
https://webmail.zcu.cz/
Do něj jsme vám právě teď přenesli vaše současné nastavení přesměrování pošty a odpovědi v nepřítomnosti. Pravidla pro třídění pošty nelze strojově přenést, proto žádáme uživatele, kteří si pravidla v minulosti vytvářeli, aby si je v novém prostředí ve webmailu zadali znovu. Pravidla se zde nastavují jednoduchým způsobem pouhým klikáním ve webovém formuláři.
Až do 14. října jsou všechny zprávy doručovány beze změny jako doposud podle původního nastavení na
https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni .
Do té doby si prosím zkontrolujte správné nastavení pošty v novém prostředí ve webmailu, kde ho již máte k dispozici. To se začne uplatňovat 14. října ve 20:00, kdy univerzitní poštovní server začne zprávy doručovat podle něj.
Společně s tím dojde také ke změně v doručování zpráv považovaných za spam. Ty budou automaticky ukládány do osobní složky Spam.