Všechny veřejné záznamy

Z HelpDesk

Společné zobrazení všech dostupných protokolovacích záznamů pro HelpDesk. Zobrazení můžete zúžit výběrem typu záznamu, uživatelského jména (záleží na velikosti písmen) nebo dotčené stránky (také záleží na velikosti písmen).

Protokolovací záznamy
  • 16. 10. 2023, 13:28 Jirvit diskuse příspěvky vytvořil stránku Provozní doba (založena nová stránka s textem „=Jak kontaktovat Helpdesk= <!-- Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, a…“) značka: přepnuto z Vizuálního editoru