Všechny veřejné záznamy
Z HelpDesk
Společné zobrazení všech dostupných protokolovacích záznamů pro HelpDesk. Zobrazení můžete zúžit výběrem typu záznamu, uživatelského jména (záleží na velikosti písmen) nebo dotčené stránky (také záleží na velikosti písmen).
- 16. 10. 2023, 13:28 Jirvit diskuse příspěvky vytvořil stránku Provozní doba (založena nová stránka s textem „=Jak kontaktovat Helpdesk= <!-- Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, a…“) značka: přepnuto z Vizuálního editoru