Poslat zprávu CIVu

Z HelpDesk
Verze z 16. 8. 2023, 14:22, kterou vytvořil Svamberg (diskuse | příspěvky) (zmena operator@service.zcu.cz na helpdesk@zcu.cz)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Poslat zpravu civu ikona.png

Poslat zprávu CIVu je nové vylepšené oznamování chyb ze systému Orion7 vyvinuté pracovníky CIV. Aplikace byla vytvořena jako součást podpory systému Orion7, který je nyní v rutinním provozu v počítačových učebnách CIV.

Pokud narazíte při práci na systému Orion7 na chybu nebo nějaký problém, můžete je snadno reportovat pomocí nové funkce dostupné na ploše přes ikonu "Poslat zprávu CIVu". Ve zprávě uvedete popis problému a systém automaticky připojí další technické informace o počítači, ze kterého byla zpráva odeslána. Soubor informací popisuje aktuální stav počítače a umožní nám snadněji identifikovat příčinu závady a odstranit ji. Dále může uživatel ke zprávě automaticky připojit otisk pracovní plochy, který často problém popíše lépe než tisíc slov.

Poslat zpravu civu app.png

Zpráva je zaslána pracovníkům CIV, kteří se postarají o její zpracování a vyřešení. Z vašich osobních údajů se ve zprávě zasílá pouze jméno a login, právě a jen pro účely další komunikace při odstraňování problému. Nová funkce rozšiřuje možnosti uživatele při reportování problémů. Všechny stávající metody oznamování problémů na HelpDesk CIV (telefon 8888, email helpdesk@zcu.cz) zůstávají pochopitelně i nadále v platnosti.

A první hodnocení nové funkce uživatelem? Děkuji za rychlou odpověď a pomoc - palec nahoru CIVu.