Spisová služba - old/Používání filtrů
Z HelpDesk
FILTR NAD SLOŽKOU
- Filtr nad složkou umožňuje úpravu kritérií, podle kterých se budou zobrazovat dokumenty ve složce NA STOLE.
- Podle kritérií v horním řádku se vám budou zobrazovat dokumenty, proto pozor na jejich nastavení.
- Pokud kritéria neuložíme, při obnově stránky nebo při dalším přihlášení filtr zmizí.
POSTUP Postup:
- Nastavení: Klikneme na FILTRAČNÍ PODMÍNKY , nastavíme vybraná kritéria a
- Odstranění: Klikneme na FILTRAČNÍ PODMÍNKY , odmažeme kritérium a uložíme.
- Při rozšíření filtru na VŠE, je třeba zadat další kritérium.
FILTROVÁNÍ ZÁZNAMŮ VE SLOŽCE
- Filtrování záznamů ve složkách umožňuje zmenšit počet zobrazených záznamů pro jejich další zpracování.
- Jedná se o vyhledávací řádky pod každým sloupcem.
- Pro usnadnění vyhledávání je možné použít v textu znak %.
- Zadat se může více kritérií. Systém vybere jen ty záznamy, které kritériím odpovídají.
Postup:
- Pokud filtrační řádek chybí, klikneme na šipečku vlevo a otevřeme filtrační řádky
- Do jakéhokoli řádku napíše vyhledávací kritérium a znak %
- Kritérium uložíme/smažeme kliknutím na FILTRY ULOŽIT HODNOTY/SMAZAT HODNOTY. Filtry zůstanou uložené pro další přihlášení.
- Ikonka lupy otevře okno pro nastavení podmínek vyhledávání záznamů
- Ikonka dvou šipek zruší vyhledávací kritéria.